14 Mart 2016 Pazartesi

MAKYAJ'DA ZAC POSEN ETKİSİ





Moda tasarımcısı Zac Posen, kozmetik markası MAC ile işbirliği yapmış.Katie Holmes'dan Juliette Lewis'e, Naomi Wattsand'dan Glenn Close'a kadar kırmızı halıda birçok ünlüyü giydiren moda tasarımcısı Mac için makyaj koleksiyonu hazırlamış.

"15 yıldır güzellğik hakkında MAC'den çok şey öğrendim. Moda ve güzellik el eledir. Tasarımlarımı ve markamı oluşturmak için her zaman makyaj koleksiyonu yapmak istedim. İmzamın olduğu ilk koleksiyonu yaratmak için MAC ile anlaştık. Lüks ve gizemli bir tasarım yapmak istiyorum" diyen tasarımcı Zac Posen makyaj koleksiyonunun da tasarladığı kıyafetler gibi zengin ve gösterişli olmasını istiyor.

Siyah ve gold renkteki zarif şık tasarımı ile gösterişli tonlar içeren makyaj koleksiyonu çok sofistike ve kadınsı gözüküyor. Modadaki estetiğini güzellik dünyasına da taşıyacak Zac Posen'ın makyaj koleksiyonun satışı ise Şubat ayında başlanakmış denildiğine göre şu an satışta olması gerekiyor.En yakın zaman da bir pazar araştırması yapıcam söz:)
Açıkçası koleksiyonu görünce tam benlik bir set dedim.Ve gerçekten çok beğendim.Gündelik hayatımda bu renkleri zaten kullanıyorum.Keza ruj tercihim 30'lu yaşlara geldikten daha cesur,daha renkli ağırlıklı koyu rujlar oldu.Daha gösterişli terim'i benim tarz'ıma ters olduğu için bu kelimeyi telaffuz edemiyorum:)Hayatımın hiç bir zaman diliminde dikkat çekmeyi sevmedim.Kendime neyi yakıştırıyorsam onu giyiyorum,onu takıyorum,onu sürüyorum.Dikkat çekmek umrumda değil hani.Ama bu tercih rujlar daha gösterişli tabiki de.












Yukarıdaki Zac Posen Koleksiyonuna ait far palet'ine bayıldım.Mürdüm,gri,bej tonlar.Bu makyaj tonları son derece romantik ve derinlikli.Bohem bir havası var.Ruj olarak o set'teki kırmızı'yı değil nude'u tercih ederdim.O yüzden ki tercihlere 3 ton ruj koymuşlar.Aslında makyaj da hangi tonları tercih edeceğinize göre kullanacağınız rujlar değişiyor.Yanaklarda da Bronz Şeftali yansımaları var.Kısacası ben Zac Posen Koleksiyonunu çok beğendim.
Beğeninize sunulur:)
Güzel ve mutlu kalın !


 Kaynak :www.instyle.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder