14 Mart 2016 Pazartesi

BIRAK DOĞAL KALSIN





Bulunduğum yaş'ın etkisi var mı bilmiyorum ama uzun zamandır hayatımda sadece sadeliklere yer var.Sade  ve yalın olma hali.

Makyaj da  tercihim kendimi bildim bileli hem sadelikten yana oldu..18 - 19 yaşlarında organizasyon ajanslarına bağlı event elemanlığı yaparken bir gün Loreal firmasının çalışanları için düzenlemiş olduğu  bir gecede görevliydim.Çalışmaya başlamadan önce ajansımdan uyarı gelmişti,aranızda az makyaj yapan biri varmış,kimse ona makyaj yapın diye :)Hemen arkadaşlar yoğun bir makyaj yapmışlardı bana.Gülümseten anılarımdan biridir.

Daha sonraları kozmetik firmalarının tanıtım kampanyalarında çalışırken lavabolarda güzellik uzmanlarının kendilerine makyaj yapışlarını seyrettim,Makyaj'ın ilk inceliklerini orda  öğrendim.Sonra seneler sonra çalıştığım işyerinden ayrıldığım bir dönem makyaj'a ilgim daha çok arttı ve bir anda kendimi makyaj kurslarında buldum.Bakın konu nerden nereye geldi,Kendimi makyaj hikayemi sizlere anlatırken buldum.

Dönelim konumuza ;

Ben bugün aslında size doğal makyajdan bahsetmek istiyorum.Eski yazılarımın arasında da bu konuya yer vermiştim.'' Yok gibi duran Makyajlar''




Bu sezon da da şu an da bırak dağınık kalsın tarz'ı saç ve doğal makyajlar moda.
Etrafımda Tercihini sadelikten ve doğal güzellikten yana kullananan kadınlar çoğalmış durumda.
Doğal makyaj diyoruz,yani bu demek oluyor ki yine makyaj yapıyoruz ama sanki hiç yapılmamış duran yok gibi.
Nasıl mı oluyor ? Bu makyaj da ilk vurguladığımız nokta tertemiz bir cilt,Bakımı yapılmış güzel bir cilt ve onu tamamlayan pürüzsüz bir cilt makyaj'ı.Yaptığımız makyaj üzerinizde Yok gibi dursun istediğimizden yüzümüze kullanacağımız fondoteni titizlikle tercih etmeliyiz.Benim önerim kendi cilt tonumuzda asla bir tok yukarısı olamayacak şekilde kullanacağınız bir Fondoten,Bir BB krem bu anlamda işinizi kesinlikle görür.Koruyucu faktörlü nemlendiricileri de  öneririm.

Onun dışında yüzünüzdeki kusurlar ve sivilceler özelikle sadece o bölgelere öncelikli olarak yeşil renkte bir kapatıcı  yoksa normal bir kapatıcı kullanmanızı öneririm.

Far tercihi olarak toz pembe,bej renkleri ya da hiç far kullanmayıp göz kapaklarınızın biraz üstüne kaş kemiğinize doğru bir bronz allığı dokundurmanızı tavsiye edebilirim.Maskara tercihiniz şeffaf olucak.
Yanaklar için elmacık kemiklerinizin üstüne kesik biçimdeki allık fırçasıyla bir hat çizerek şeftali,bronz pembe tonlarını dokundurmanızı öNeriyorum.Ya da allık da sürmeyin .Son derece sade gözüken,,hiç makyaj yapılmamış bakımlı görünen cildinizde dudaklarınıza renkli bir dudak nemlendiricisi ya da kırmızı ruj sürün ve çıkn yeter Bergüzar Korel gibi.
Makyaj tarzını beğendiğim ünlüler Bergüzar Korel, Beren Saat,Sedef Avcı.Suratlarında makyaj'ın esamesi gözükmez.Yabancılardan Jessica Alba ve Ollvia Palermo hatta Natalie Portman.









Kalın güzellikle ve mutlulukla :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder